powrót do strony głównej / back to main page

Gold autumn is close :)


  • 7

Pod koniec lata myslalam juz o czpkach, swetrach, rajstopkach :)
No i doczekalam sie. Jesien zapowiada sie cudownie i cieplo. 

Zgromadzilam juz czesc kolekcji jesienno-zimowej ale ciagle mi malo :P
Zlapalam sie na tym ze swoj glod zakupowy zaspokajam zakupami dla dzieci :)
Moja szafa ma duuuze zaleglosci :)
Tez tak macie?? 




Oli :
Sweter - George
Spodnie - KappAhl
Koszula - Benetton
Buty - Next





Vivi :
Sukienka, leginy, buciki - Zara
Berecik - Ciocia Jasia
Apaszka - jedwab malowany











7 komentarzy:

  1. Hej. moja szafa ma takie same zaległości jak Twoja :):) ale dzieci pęka w szwach a szczególnie 2letniej córeczki a trochę mniej ma ubranek 5 miesięczny synek :)
    Zawsze jak pójdę na zakupy to coś kupuję dla dzieci a o sobie przypomnę jak wydam wszystkie pieniądz.
    A wszystkie zdjęcia są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jak będzie Pani sprzedawał ubranka po synku to mogła by Pani dać znać , chętnie bym coś kupiła synkowi

      Usuń
    2. Jasne Prosze, na nasz Fun page na Facebooku wyslac widomosc ze swoim mailem. Napisze jak bede wystawiac :)
      No i okreslenie 'peka w szwach' jest mi baaardzo biskie :)

      Usuń
  2. A i jak będzie Pani sprzedawał ubranka po synku to mogła by Pani dać znać , chętnie bym coś kupiła synkowi. Oczywiście chodziło mi do mamy dzieciaczków ze zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne :) Prosze o wiaomosc z mailem na nasz fun page na facebooku
    https://www.facebook.com/Vivi.Oli.BabyFashionBlog
    napisze jak bede wystawiac :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-