powrót do strony głównej / back to main page

Vivi&Mama


  • 17






Odkąd urodziłam dzieci, wszystko kręci się w okół nich. Moja szafa pęka w szwach i choć na co dzień (do piaskownicy) ubieram spodnie i t-shirty, to jak tylko mam okazje zakładam coś z "dawnych czasów" - czasów z przed dzieci :)
Spódnica z Mango w zeszłym roku zniknęła ze sklepów w 3 dni. Udało mi się ją upolować parę tyg. później na allegro za 2x więcej, ale jest warta każdego grosza :)

Zapraszam więc dziś na post pełen letnich żółci :)

Girls Power  - Vivi&Mama Power :)























Przy ostatnim poście nie dopisałam że apaszka jedwabna jest malowana przeze mnie i prawdopodobnie w tym kierunku pójdzie Vivi&Oli Kids :)



 Mama :

Spódnica - Mango
Bluzka - Zara
Koszula - Sisley
Buty - Aldo 
Pierścionek,wisior - Przydryga Duet
Okulary - Zara


17 komentarzy:

  1. zdjęcia są świetne, a suknia wyśmienita ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej takich postów z mamą!
    Świetnie mi się oglądało te zdjęcia.
    Jesteście obydwie wspaniałe.
    A spódnica prześliczna z Mango:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama droga, jak to się robi, ze ma się takie śliczne brwi, co, jak, dlaczego- po kolei migusiem prooooosze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maksymalnie wyskubujesz własne brwi, potem bierzesz czarną kredkę i zataczasz dwa łuki w dowolnym miejscu nad oczami.

      Usuń
    2. Nie, odpowiedziałam na to pytanie w nowym poscie. . . pozdrawiam serdeczni. PEASE & LOVE

      Usuń
  4. SUPER DZIEWCZYNKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica robi wrażenie ;)
    Pięknie się Was ogląda dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie cudowna sesja!
    Piękna mama, piękna córcia. Fantastyczny też fotograf.
    Oglądało się Was z apetytem;-P

    PS. Wylicytowałam u Ciebie spodenki Zary. Proszę o kontakt - nick mdmuchowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta spódnica! Piękna matka i córka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne zdjęcia!! przecudne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!!!! Wspaniale się Was ogląda. A gdzie się podzial Oli??
    Apaszka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. po prostu PIĘKNIE!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica piękna - uwielbiam takie klimaty:)
    A skąd kapelusz??? Bo nie ma pod postem a właśnie takiego szukam:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-