powrót do strony głównej / back to main page

2 looks with Mom ( Monnalisa )


  • 2
 



Coraz częściej modowe marki dla dorosłych tworzą swoje linie dla dzieci. Dokładnie odwzorowane modele z wybiegu przechodzą do wersji mini dla najmłodszych. Stało sie to bardzo popularne nic wiec dziwnego, że tez projektanci dla najmłodszych wprowadzają linie dedykowana dla mam. Tak tez stało się w przypadku Monnalisy która debiutowała w tym roku we Florecji swoimi propozycjami dla kobiet. Długie jedwabne suknie będą "must heavem" przyszłego lata.


Ja od kilku sezonów nie mogąc doczekać się tego rozwiązania zaopatrywałam się na dziale dziecięcym. Płaszcze, spodenki czy np. spodnium ze zdjęć w rozmiarze M o dziwo leży na mnie jak ulał :) 

Musicie przyznać że wzory kwiatowe w tym sezonie były obłędne i cieżko  było przejść obok nich obojętnie. Płacz w róże to mój tegoroczny faworyt. Minimalistyczny krój idealnie współgra z gigantycznym printem. A prostota modelu zgrywa się dobrze zarówno ze szpilkami jak i porwanymi dzinsami. Całość podkreślona złotą biżuterią nadaję stylizacji naprawdę eleganckie wykończenie. 










































Vivi & Oli & Mom dressed by Monnalisa 

Jewelery - Apart ARTELIONI 

Watches - AmPm via Apart 


..






2 komentarze:

  1. Bardzo stylowo i luksusowo. Takich Was lubię najbardziej.Bo co tu dużo mówić w necie stylizacji dzieciaków jest mnóstwo a w takim wydaniu jak tu zaledwie kilka.Cudownie wszyscy wyglądacie.Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-